dinsdag 3 juni 2008

Cottage

Mijn hek is klaar, in twee weken tijd! Ik vond het ook heel erg leuk om te doen. Het grote stuk boven het hek heb ik het laatste gedaan. Daarna heb ik de rijgdraden eruit gehaald. Alleen aan de rand heb ik ze nog even laten zitten. Nu moet ik nog bedenken, wat ik met de rand zal doen. Misschien een klein zwart randje, of maak ik er toch maar een soort raam van?
I finished my wrought-iron gate, in only 2 weeks! It was so much fun to do. I saved the large part above the gate for last. Then I removed the running stitches, but not the ones on the edge. Now I have to figure out what to do with the border. Maybe a small black one, or shall I make a window of it?

2 opmerkingen:

  1. Hallo Annet, leuk blog heb mij, en mooie zaken staan daarop. Ik vind deze laatste quilt wel heel erg mooi. Nog veel plezier met quilten. groet, Quiltmuts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is just beautiful!!! Do you have the left overs of the background? If so, you could do a boarder with that... I hope to try something like this out at some point...when the UFOs are all out of my way!! LOL!
    Happy stitching!

    BeantwoordenVerwijderen