zondag 9 maart 2008

Paasquiltje klaar

Vanmorgen heb ik een tunnel aan mijn paasquiltje gemaakt en nu hangt hij in de gang. Met het quilten heb ik trouwens niet goed opgelet, er zat een lovertje klem tussen mijn quiltring. Die was dus gebroken. Ik heb toen het kraaltje kapot gemaakt en er een nieuw lovertje opgezet met een kraaltje. Er is gelukkig niets van te zien. Achteraf ben ik niet zo tevreden met de kleur van de bies, maar het is wel een leuk quiltje geworden. Het achtergrondstofje lag al heel lang in de kast en wilde ik niet in delen gebruiken. Hier kwam hij wel goed uit.
This morning I finished my Easter quilt and now it is hanging in the corridor. When I was quilting it, I broke a sequin. It was stuck between my quilting rings, so I broke the bead and put a new sequin on it with a new bead. Now it is just like before. I'm not so pleased with the colour of the binding, but I think it's a cute quilt. The background fabric was in my stash for a long time, for I did not want to use it in pieces. It was just perfect for this quilt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten